Direktlänk till inlägg 23 november 2012

Räddslan av att Förlora Rodor

Av tezzlann - 23 november 2012 14:20

Jo det är väl så? att jag är med med Mio och mer currlande? mot honom. Bär upp honom kramar honom om han slår sig bara lite o vill ha lite styrka från mig. Om Alicia hade gjort samma och slatt sig och jag hört att det inte var farligt. Hade jag sagt.


Upp igen! det var inte så farligt upp med dig och fortsätt lek (med snäll röst.)


Och hon hade rest sig och borstat av sig det onda som inte var så farligt och fortsatt.

Men när Mio slår sig så lite så väntar jag bara på att han ska tappa andan och bli blå och falla ihop och få spasmer.Därför är jag mer med honom. Därför vill jag inte att han ska bara bli lite ledsen. Han ska inte bli ledsen alls! För det är otäkt! Tänk er själva att ha ett barn man måste skaka till att börja andas igen! de där små secnderna är hemska!

och nej jag tycker inte om att lämna bort honom för jag litar inte nå någon annan va det gäller Mio.

Alicia litar jag på! Mio litar jag inte på alls. Han är deardevil själv och med förmåga att tappa andan när det går fel.


och ja vi höll på att få honom lite för tidigt också..mycket förtidigt! och jag vet att Alicia också kom förtidigt men hon var precis över det farliga. Mio var mitt i. och ändå föddes han i v37 vilket var senare än Alicias v 34. Jo men de har satt käppar i hans mamma!!

Eftersom det är så här är jag väldigt nervös över när han sover länge. då kommer räddslan över att han inte finns längre. som idag. uch! och blärk! varför måste man vara så harrig!


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tezzlann - 31 januari 2020 21:43

Så tidigt i januari satt ja där och kissa på en sticka. Ett graviditetstest. Och det blev ett posetivt sådant. Jag vet inte om jag är känslig eller fester mej för fort eller jag vet inte. Men kanske två dagar senare börjar de blöda och blöda och blöd...

Av tezzlann - 19 november 2019 14:18


Det har inte varit lätt att lämna minsta kiddot på förskolan må jag säga. Hon gråter nästan redan vid bilen på parkeringen till förskolan. I alla fall är vi nöjd med pedagogerna och allt rörande förskolan till henne. Men nu då. Jag tror inte vi v...

Av tezzlann - 19 november 2019 13:10


Hej hej! Longe time no seen eller något sådant! Blev kontaktad av Venedio.se på instagram för ett tag sen och fick ett erbjudande jag inte kunde tacka nej till så idag är det *SMARBETE* inlägg som gäller! Och vilket samarbete! Så snygga poste...

Av tezzlann - 23 augusti 2019 12:01

För ett tag sen fick vi hem ett spännande paket i brevlådan som visade sig vara från Buzzador! Vi hade kommit med i uttagningen och fick hem två stora flaskor från love beauty and planet att testa och skriva om. Och jag kan bara säga att wow så g...

Av tezzlann - 24 juli 2019 21:35

I måndes tog jag ett graviditets test och såg verkligen ett svagt streck. Blev så klart glad. Men det var så svagt så jag tänkte att jag kanske helt tappat det och att de antagligen var ett falskt streck. Men ändå började jag fantisera mej bort. Även...

Presentation


Bara lilla jag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Gästis


Ovido - Quiz & Flashcards