Direktlänk till inlägg 17 december 2011

Jultomten perra var här idag!

Av tezzlann - 17 december 2011 13:37

Min dorrer bankade in dörren till vårt sovrum där jag låg och vila. Med "extecy" i blodet sa hon med glad uppspelt stämma-mamma titta blalblala..fatta inget av vad hon sa men överglad var hon..hon avslutade med tom!!!tom!!!(kom) Så jag kläde på mig och gick ut frågade varför perra gett min dotter "extacy" så hon väckte mig :P Men så glad hon var!!!En damsugare,ett stryckhjärn med bräda och ställ man kan hänga upp dockkläderna på. Tur att han kom innan jul:P för jag har fortfarande inte fixat alla paket på julklappspaketkaländern! Men nu stämmer de underbart! sonen fick en traktor med en gubbe och en ko på och en gris som ploppar fram när man kör den och så låter den...per olsson.. melodin. Han blev också glad..Rodor kröp efter heaven när hon damsugade huset..o skrek -nee e, ne e ---! Men han var lika glad för det :P Själv fick han nöja sig med att leka med sin pressent i 1sec innan syran kom och tog den med :P hihi inte lätt att vara lillebror!


Har i veckan sytt klart två kuddar till så nu är det bara en kvar!!! kanske orkar man göra det sen när alla som sover inte sover längre...kan ju inte väcka dem med symaskinen!


+ skrev ju att jag bara har en vänn...delvis sant! Den andra vännen som jag har betyder också mycket...men tror hon glömer bort att vi finns..(jag) Jag kan faktiskt lämna barnen hemma jag med..och vara som för....Allt har inte förändrats bara för jag fått familj...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tezzlann - 31 januari 2020 21:43

Så tidigt i januari satt ja där och kissa på en sticka. Ett graviditetstest. Och det blev ett posetivt sådant. Jag vet inte om jag är känslig eller fester mej för fort eller jag vet inte. Men kanske två dagar senare börjar de blöda och blöda och blöd...

Av tezzlann - 19 november 2019 14:18


Det har inte varit lätt att lämna minsta kiddot på förskolan må jag säga. Hon gråter nästan redan vid bilen på parkeringen till förskolan. I alla fall är vi nöjd med pedagogerna och allt rörande förskolan till henne. Men nu då. Jag tror inte vi v...

Av tezzlann - 19 november 2019 13:10


Hej hej! Longe time no seen eller något sådant! Blev kontaktad av Venedio.se på instagram för ett tag sen och fick ett erbjudande jag inte kunde tacka nej till så idag är det *SMARBETE* inlägg som gäller! Och vilket samarbete! Så snygga poste...

Av tezzlann - 23 augusti 2019 12:01

För ett tag sen fick vi hem ett spännande paket i brevlådan som visade sig vara från Buzzador! Vi hade kommit med i uttagningen och fick hem två stora flaskor från love beauty and planet att testa och skriva om. Och jag kan bara säga att wow så g...

Av tezzlann - 24 juli 2019 21:35

I måndes tog jag ett graviditets test och såg verkligen ett svagt streck. Blev så klart glad. Men det var så svagt så jag tänkte att jag kanske helt tappat det och att de antagligen var ett falskt streck. Men ändå började jag fantisera mej bort. Även...

Presentation


Bara lilla jag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Gästis


Ovido - Quiz & Flashcards