Direktlänk till inlägg 8 september 2012

Rensar och städar och jobbar.

Av tezzlann - 8 september 2012 18:39

Jo så är det. Försöker rensa ut så mycket saker och kläder som inte behövs eller används längre. Men det är så mycket så man får mardrömar! Vet inte vad jag ska göra med allt!! Och det västa är kanske att det väntar ännu mera hos mina föräldrar! Som är snälla att ge oss saker de inte behöver vill ha längre till Loppis. Men det stora Menet. Vi har knappt tid att gå på Toaletten. Så hur ska jag hinna stå på Loppis då det endast är jag som försöker sälja och vara ekonomisk och miljömedveten (eco vänlig) i familjen??? Lite hjälp åt detta hållet!! Nu är det så att vi inte får plats med mer saker i vår källare. Tråkigt nog. Och mååste verkligen stå på loppis. Men eftersom D inte vill/orkar eller bryr sig om att man faktiskt tjänar ett par 1000. så är hela loppis perioden för detta året slut och det blir bara kallare och kallare att stå och sälja. Verkligen besviken på D.


Men en liten inblick i vad jag har att sälja av;

denna sida är dock saker som vi sparar eller är tvugna att spara för de tillhör lägenheten.. så fram till panduro lådsstaplen är det barnkläder till nästa barn (när du vill bli till får gärna bli närsom   ) och babyleksaker och annat man behöver,D sportsaker som han tror han kommer använda igen...alla vi andra vet att de inte kommer ske, davids skol papper i mängder!!! dörr till lägenheten o dylikt sen jul,påsk pynt och leksaker A inte kan leka med för de är från ca5år. och så mina gosedjur:P och lite utklädnadskläder.






Andra bilden ja där är det allt som ska säljas utom den vita garderoben där vi har vinterkläder och pallarna som vi använder vid fest (det vill säga aldrig)


   



Det tog 5min att inse att jah inte orkade fotografera allt i lådorna. Men jag försökte få ner det i kartonger och orgenisera lite så man iaf kan komma in o stå där men inte röra sig runt....heheh syck.. Ryggen ömmar och eco drömmarna liksom tynar lite bort. Men jag får väl ta det lite då och då...  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tezzlann - 31 januari 2020 21:43

Så tidigt i januari satt ja där och kissa på en sticka. Ett graviditetstest. Och det blev ett posetivt sådant. Jag vet inte om jag är känslig eller fester mej för fort eller jag vet inte. Men kanske två dagar senare börjar de blöda och blöda och blöd...

Av tezzlann - 19 november 2019 14:18


Det har inte varit lätt att lämna minsta kiddot på förskolan må jag säga. Hon gråter nästan redan vid bilen på parkeringen till förskolan. I alla fall är vi nöjd med pedagogerna och allt rörande förskolan till henne. Men nu då. Jag tror inte vi v...

Av tezzlann - 19 november 2019 13:10


Hej hej! Longe time no seen eller något sådant! Blev kontaktad av Venedio.se på instagram för ett tag sen och fick ett erbjudande jag inte kunde tacka nej till så idag är det *SMARBETE* inlägg som gäller! Och vilket samarbete! Så snygga poste...

Av tezzlann - 23 augusti 2019 12:01

För ett tag sen fick vi hem ett spännande paket i brevlådan som visade sig vara från Buzzador! Vi hade kommit med i uttagningen och fick hem två stora flaskor från love beauty and planet att testa och skriva om. Och jag kan bara säga att wow så g...

Av tezzlann - 24 juli 2019 21:35

I måndes tog jag ett graviditets test och såg verkligen ett svagt streck. Blev så klart glad. Men det var så svagt så jag tänkte att jag kanske helt tappat det och att de antagligen var ett falskt streck. Men ändå började jag fantisera mej bort. Även...

Presentation


Bara lilla jag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Gästis


Ovido - Quiz & Flashcards