Direktlänk till inlägg 12 januari 2017

En tvär vändning

Av tezzlann - 12 januari 2017 15:48

Efter Julaftons första vardag la vi om
Vår kost till mjölk/soja fri vete/havre fri och en himla massa E-nr.

Vi fick nämligen på papper att Rodoer har Autism. Och vi ska snart börja utredning för Adhd också. Det vill säga att jag fick äntligen igenom att kosten skulle kunna hjälpa vår son. Japp de e hans pappa som legat i baklås med engagemang innan men nu när han fick det på papper så ändrades inställningen och nu äntligen är vi igång!

Önska oss lycka till!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tezzlann - 31 januari 2020 21:43

Så tidigt i januari satt ja där och kissa på en sticka. Ett graviditetstest. Och det blev ett posetivt sådant. Jag vet inte om jag är känslig eller fester mej för fort eller jag vet inte. Men kanske två dagar senare börjar de blöda och blöda och blöd...

Av tezzlann - 19 november 2019 14:18


Det har inte varit lätt att lämna minsta kiddot på förskolan må jag säga. Hon gråter nästan redan vid bilen på parkeringen till förskolan. I alla fall är vi nöjd med pedagogerna och allt rörande förskolan till henne. Men nu då. Jag tror inte vi v...

Av tezzlann - 19 november 2019 13:10


Hej hej! Longe time no seen eller något sådant! Blev kontaktad av Venedio.se på instagram för ett tag sen och fick ett erbjudande jag inte kunde tacka nej till så idag är det *SMARBETE* inlägg som gäller! Och vilket samarbete! Så snygga poste...

Av tezzlann - 23 augusti 2019 12:01

För ett tag sen fick vi hem ett spännande paket i brevlådan som visade sig vara från Buzzador! Vi hade kommit med i uttagningen och fick hem två stora flaskor från love beauty and planet att testa och skriva om. Och jag kan bara säga att wow så g...

Av tezzlann - 24 juli 2019 21:35

I måndes tog jag ett graviditets test och såg verkligen ett svagt streck. Blev så klart glad. Men det var så svagt så jag tänkte att jag kanske helt tappat det och att de antagligen var ett falskt streck. Men ändå började jag fantisera mej bort. Även...

Presentation


Bara lilla jag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Gästis


Skapa flashcards